Baenuru

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

KALENDARZ
OGŁOSZENIA
Wiosna 1769 r.__|__Dzień 2.

Śniegi powoli znikają z Gór Tenaro, uwalniając kolejne dolinki i szlaki dla wędrowców, należy jednak uważać na liczne osuwiska i lawiny. Rzeka Mirova mocno wezbrała i miejscami rozlewa się na szerokim obszarze, ciesząc wszelką bagienną roślinność. Na całym półwyspie drzewa puszczają nowe pączki, rozwijają się kwiaty i drobne roślinki, wypełniając krajobraz zielenią. Choć za dnia temperatury robią się przyjemne, to nocą nadal może być całkiem zimno, pojawiają się przymrozki, a sezon palenia w kominku jeszcze nie całkiem się skończył. Często zamiast śniegu pada przelotny deszcz, coraz częściej też można zobaczyć na niebie burzowe chmury. Fauna Baenuru również korzysta w pełni z nadchodzących cieplejszych dni, a w różnych zakątkach można dostrzec ślady młodocianych łapek.
۞ Najnowsze wydarzenia fabularne - poruszenie i alarm w Porcie Siengar, mieszkańcy zastanawiają się, co z tego wyniknie, a policja chwilowo milczy, starając się ogarnąć powstający chaos.

۞ Zapraszamy do spisu języków - znane postaci języki i dialekty można wypisać w polach w profilu, wliczając w to te spoza Baenuru.

۞ Rdzenne ludy Baenuru - mieszkańcy półwyspu sprzed przybycia doń Medevarczyków.

۞ Religie Baenuru - zbiór głównych wyznań pojawiających się na półwyspie.

۞ Oznaczenia i identyfikacja - systemy znaków stosowane w Medevarze i Kirtanie, zarówno teraz, jak i za czasów wojny.

GŁÓWNI MISTRZOWIE GRY

#1 2022-11-15 18:46:33

Ash
Użytkownik
Dołączył: 2022-11-13
Liczba postów: 7
Wiek: 20 lat
Płeć: Samica
Wysokość: 2m/1.2m
Język: Medevarski, Tydrodzki, Wspólny
Pochodzenie: Inny wymiar
Strona konfliktu: Medevar
Obecny stan: Dobry
Multikonta: Stark, Eurus, Ithaar
WindowsChrome 106.0.0.0

Ash

ash_reference_v2.png

"ASH"


Mieszaniec


PŁEĆ: Samica
WIEK: 20 lat
POCHODZENIE: Inny wymiar


.

JĘZYK


.

Jako istota pochodząca z innego wymiaru, z automatu porozumiewa się językiem Tydrodzkim i Medevarskim. Od mieszkańców Medevaru podłapała też podstawy języka wspólnego. Nawet jeśli zna swój język ojczysty, nie porozumiewa się nim - raz, że nie ma z kim, a dwa, że nie czuje do niego żadnego przywiązania.


.

CHARAKTER


.

Najprościej chyba przyrównać ją do szczura z osiedlowego śmietnika. Większość jej dnia ogranicza się do podkradania mieszkańcom miasta drobnych pieniędzy i jedzenia ze straganów, podsłuchiwania ich rozmów i najzwyczajniej leżenia bezczynnie. Nawet jeśli kulturalnie zapłaci za produkt w sklepie czy na rynku, robi to wyłącznie pieniędzmi, które zabrała jakiejś staruszce z ulicy. Jakby tego było mało, lubi być irytująca, niezwykle bawi ją wchodzenie innym w drogę i psucie im planów. Zawsze ogranicza się to jednak do małych psikusów czy złośliwości, Ash zdaje sobie sprawę z tego, że nie ma w mieście wielu przyjaciół, a bez przyjaciół jest zdana tylko na siebie. Z tego też powodu stara się nie przekraczać granic prawa, nie chce w końcu zwrócić na siebie uwagi miejskiej policji. Ciężko stwierdzić, skąd u niej takie chaotyczne zachowanie, bardzo możliwe, że robi to po prostu z nudów. Bywa jednak pomocna i kulturalna, choć zazwyczaj działa wtedy wyłącznie na swoją korzyść, najczęściej chcąc się komuś przypodobać.


W przeciwieństwie do wielu istot pochodzących z innych wymiarów, nie tęskni za swoim światem, nigdy nie szukała też możliwości powrotu. Być może ma ku temu jakiś powód, a może po prostu jej się tu podoba, nikt tego nie wie, bo nie mówi o tym nikomu. Właściwie to niewiele o sobie mówi, przy osobistych pytaniach zazwyczaj po prostu odbija piłeczkę albo zmienia temat. Szczególnie dotykają ją pytania o rodzinę, na które reaguje wyjątkowo gwałtownie, choć nigdy nie zdradza dlaczego.

.


ROZMIARY


.

WYSOKOŚĆ: 2m w pozycji wyprostowanej, około 1.2m do czubka głowy na czterech łapach
DŁUGOŚĆ: około 3m
ROZPIĘTOŚĆ SKRZYDEŁ: 3.5m
WAGA: 60kg

.


MOCE


.

TELEKINEZA - potrafi przemieszczać przedmioty za pomocą umysłu. Z małymi przedmiotami (takimi jak noże, monety czy kubki) radzi sobie bez problemu, wręcz z mistrzowską precyzją, przy przedmiotach zbliżonych do niej wagą również nie ma kłopotu, jednak przy obiektach znacznie cięższych już napotyka przeszkody. W takich sytuacjach połączenie między umysłem a przedmiotem łatwiej przerwać, a samo unoszenie ich jest zauważalnie trudniejsze i bardziej męczące. Moc ta ma dość duży zasięg, choć i tu waga przedmiotu ma znaczenie. Mniejsze przedmioty potrafi przenosić na odległość nawet 20 metrów, a dystans ten zmniejsza się wraz z tym, jak ciężki jest podnoszony obiekt.

.


UMIEJĘTNOŚCI


.

Ash potrafi wspinać się po ścianach, wszystkie jej kończyny pozwalają na dość sprawne do nich przyleganie, z wyjątkiem powierzchni mokrych. Jak większość smoków, posiada zdolność lotu. Ponadto, jej skrzydła, gdy złożone, funkcjonują jako kolejna para łap, przez co może używać ich ona do biegania czy wspinaczki. Pozwala jej to na swobodne używanie przednich łap w trakcie biegu. Sam bieg przypomina bieg łasicy, dzięki niemu jest w stanie pokonywać znaczne odległości w krótkim czasie.


Oprócz tego jest zwinna, bardzo zwinna, przede wszystkim dzięki niezwykle giętkiemu kręgosłupowi. W przeciwieństwie do wielu smoków na Baenuru potrafi także chodzić wyprostowana na dwóch łapach. Ma również bardzo dobry węch.


Potrafi dość nieźle celować, czy to nożami do celu, czy zmiętymi papierkami do kosza. Zazwyczaj tym drugim.

.


HISTORIA


.

Trudno powiedzieć o niej cokolwiek, zwłaszcza na temat jej życia przed przybyciem na Baenuru. Po prostu pojawiła się pewnego dnia w okolicach Medevaru, poobijana choć z jakiegoś powodu zadowolona, wykorzystała na ile mogła pomoc oferowaną podróżnikom międzywymiarowym, i zaszyła się gdzieś na przedmieściach. Nie lubi o sobie mówić, czasem rzuca, że w swoim świecie to właściwie oficjalnie nie żyje, jednak trudno stwierdzić, ile w tym prawdy. Coś tam słyszała o wojnie jaka miała miejsce jakiś czas temu, ale średnio ją to obchodzi.

.


DODATKOWE INFORMACJE


.

  • Zawsze nosi przy pasie swój ulubiony nóż o ząbkowatym ostrzu.

  • Choć wyglądem przypomina ssaka, jest ona smokiem.

  • Przedstawia się jako Ash, ale na pewno nie jest to jej prawdziwe imię.

  • Nie jest czystokrwistym przedstawicielem swojego gatunku, gdzieś w drzewie genealogicznym po stronie jej matki pojawił się gad innego gatunku o zdolnościach magicznych. U samej Ash, która wyglądem nie odstaje zbytnio od swoich pobratymców (poza gadzim językiem i przeszywającym spojrzeniem), przejawia się to podobnymi zdolnościami, przez co od zawsze była odmieńcem.

  • Ma okropną pamięć do imion.

  • Po stronie Medevaru stoi właściwie dla wygody, nie czuje żadnej więzi z koroną czy ludźmi z miasta. Po przybyciu na półwysep odwiedziła raz czy dwa osadę Kirtanu, jednak w jej mniemaniu są oni nudni.

  • Upodobała sobie Sklep "Kieł", ku nieszczęściu jego właściciela.

.


RELACJE


Ukryta wiadomość

POZYTYWNE:

Bruno
Jej ulubiony sprzedawca i dobry kolega (bez wzajemności). Przylepiła się do niego po tym, jak udało jej się go przekonać do posprzątania jego ganku w zamian za przymknięcie oka na jej drobne włamanie. Od tamtej pory robi to regularnie, choć zastanawia się czasem, na ile cierpliwy jest jeleniowaty. Ale skoro jeszcze nie zawiadomił policji, to chyba ją lubi? Pomijając fakt, że Ash wie o jego nielegalnym handlu, co bardzo chętnie wyśpiewałaby władzom, gdyby została do tego zmuszona. Może dlatego jeszcze nie ściągnął na niej policji...? Nieee, na pewno po prostu ją lubi.


NEUTRALNE:

Damon
Mały przydupas Bruna, którego Ash czasem widuje. Zabawny kurdupel, do tego ponoć dość dobry fryzjer. Musi kiedyś skorzystać z jego usług, najlepiej za darmo.


NEGATYWNE:

---


p.png

| KP |

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

MEDEVAR      |      KIRTAN      |      NIEZRZESZENI

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
countryrpg - kopernika28 - vmpkforum2020 - jarmex-vs - gamehelpor