Baenuru

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

KALENDARZ
OGŁOSZENIA
Wiosna 1769 r.__|__Dzień 2.

Śniegi powoli znikają z Gór Tenaro, uwalniając kolejne dolinki i szlaki dla wędrowców, należy jednak uważać na liczne osuwiska i lawiny. Rzeka Mirova mocno wezbrała i miejscami rozlewa się na szerokim obszarze, ciesząc wszelką bagienną roślinność. Na całym półwyspie drzewa puszczają nowe pączki, rozwijają się kwiaty i drobne roślinki, wypełniając krajobraz zielenią. Choć za dnia temperatury robią się przyjemne, to nocą nadal może być całkiem zimno, pojawiają się przymrozki, a sezon palenia w kominku jeszcze nie całkiem się skończył. Często zamiast śniegu pada przelotny deszcz, coraz częściej też można zobaczyć na niebie burzowe chmury. Fauna Baenuru również korzysta w pełni z nadchodzących cieplejszych dni, a w różnych zakątkach można dostrzec ślady młodocianych łapek.
۞ Najnowsze wydarzenia fabularne - poruszenie i alarm w Porcie Siengar, mieszkańcy zastanawiają się, co z tego wyniknie, a policja chwilowo milczy, starając się ogarnąć powstający chaos.

۞ Zapraszamy do spisu języków - znane postaci języki i dialekty można wypisać w polach w profilu, wliczając w to te spoza Baenuru.

۞ Rdzenne ludy Baenuru - mieszkańcy półwyspu sprzed przybycia doń Medevarczyków.

۞ Religie Baenuru - zbiór głównych wyznań pojawiających się na półwyspie.

۞ Oznaczenia i identyfikacja - systemy znaków stosowane w Medevarze i Kirtanie, zarówno teraz, jak i za czasów wojny.

GŁÓWNI MISTRZOWIE GRY

#1 2022-12-08 15:44:47

Kassandra
Kotka
Dołączył: 2022-12-08
Liczba postów: 14
Wiek: 21 lat
Płeć: kobieta
Wysokość: 168 cm
Język: medevarski, wspólny, b'uru
Pochodzenie: Inny kontynent
Strona konfliktu: Niezrzeszeni
Obecny stan: dobry
Multikonta: Ksej, Hisui, Egon, Saras
WindowsOpera 92.0.0.0

Kassandra Valley

IMIĘ I NAZWISKO: Kassandra Valley "Kotka"
WIEK: 21 lat
PŁEĆ: kobieta
GATUNEK/RASA: zmiennokształtny, odmiana felifigurus
JĘZYK: medevarski, wspólny, słabiej b'uru i naydar
POCHODZENIE: kontynent Barnath, góry Ioef, na południe od królestwa Seyrang
 
MOCE
> jako przedstawiciel zmiennokształtnych, może przybierać zwierzęcą postać, znacznie większą od naturalnym przedstawicieli gatunku, w tym przypadku kotowatego łudząco podobnego do pantery śnieżnej. Czas przemiany jest całkiem użyteczny, stanowi kwestię paru sekund, inaczej jednak z przemianą z powrotem w człowieka.
UMIEJĘTNOŚCI
> sztuka przetrwania, potrafi też polować zarówno jako człowiek, jak i kot;
> może jeść surowe mięso i inne nieprzetworzone rzeczy;
> dobrze radzi sobie z walką krótkim mieczem i sztyletami, potafi też strzelać z łuku;
> doskonale się skrada, jej naturalny chód już sam w sobie jest bardzo cichy;
> otwieranie zamków opanowała już w młodości, przy okazji wycieczek do miasta;
> potrafi grać w różne gry hazardowe;
> umie zarządzać grupą i ją dyscyplinować;
> zna podstawy ziołolecznictwa.
 
WYGLĄD

> Drobna kobieta o zgrabnej, lecz wysportowanej sylwetce. Mierzy sobie jakieś 168 cm. Ma jasną cerę i niemal zupełnie czarne włosy sięgające około linii ramion, lekko falowane. Drobny nos, okrągłe oczy w kolorze głębokiej zieleni i pewne siebie spojrzenie dodają wyjątkowości jej twarzy. Sama Kassandra roztacza wokół siebie aurę pewności i determinacji, zaś jej praktyczny i ładny zarazem ubiór jasno mówi, że oprócz posiadania własnego stylu, nie boi się ani trochę ubrudzić rąk i podjąć trudnego wyzwania. Na jej ciele można znaleźć kilka różnych blizn, lecz skrytych pod ubraniem.
> Po przemianie ma około 90 cm w kłębie i 160 cm długości ciała bez ogona, sam ogon ma jakieś 110 cm długości. Całe jej ciało pokrywa długa, gęsta sierść w kolorze biało srebrzystym, dobrze chroniąca przed chłodem.

WYSOKOŚĆ: 168 cm jako człowiek, 90 cm w kłębie jako irbis
 
CHARAKTER

Kassi jest dość niejednoznaczną osóbką, a jeśli ktoś by się zagłębił w jej myśli, mógłby nawet stwierdzić, że trochę rozdartą wewnętrznie. Chwilami. W towarzystwie obcych sobie ludzi woli nie mówić wiele, zwłaszcza o sobie samej, ewentualnie nie do końca mówić prawdę. Często tylko milczy i patrzy, a jest dobrą obserwatorką. Czasem wydaje się być zamyślona lub bujająca w obłokach. Kojarzy się to z dzieckiem żyjącym w cudownym świecie dzieciństwa, lecz już zupełnie nieosiągalnym, o czym sama doskonale wie. Teraz całkowicie świadomie stąpa po ziemi. Co można o niej powiedzieć bez wahania to to, że jest odważna. Nie traktuje strachu jako rozkazu do ucieczki, a jedynie ostrzeżenie o tym, by podkręcić czujność. Prawdopodobnie ma to związek z jej zwierzęcą osobistością drapieżnika, co niewątpliwie też wpłynęło na jej umiejętność zabijania z zimną krwią. Oczywiście tylko tego, co sobie na śmierć zasługuje, dziewczyna nigdy jeszcze nie kierowała się chęcią nadmiernej zemsty i obce jest jej bezpodstawne zadawanie cierpienia. Kasandra w gruncie rzeczy jest osobą cieszącą się każdym możliwym aspektem życia, dla której największe znaczenie ma chwila obecna. Kocha naturę zarówno w każdej formie, tylko psy cieszą się u niej zdecydowanie mniejszą sympatią. Jest bardzo zmienna w zachowaniu. Jednego dnia będzie pełna energii i nie usiedzi na miejscu ani chwili, a drugi może przespać niemal w całości. Jej lenistwo potrafi czasem sięgać dziwacznych dla człowieka granic. To, jak łatwo jest zajść jej za skórę, waha się na przestrzeni czasu, lecz zirytowana Sandra potrafi być być zimna i uszczypliwa. Nie będzie strzelać tradycyjnych "fochów milczenia", bo to nie w jej stylu, ale skutecznie uprzykrzy życie lub gorzej, a tym, których naprawdę darzy sympatią, potrafi szybko wybaczyć i będzie się o nich troszczyć, nie zważając na własne bezpieczeństwo.

 
HISTORIA

Nazywają ją Haraezu, co w tłumaczeniu b'uru znaczy dosłonie w Kotka. Nie jest pewne, skąd wzięła się Kassandra w okolicach Vitrum, nieszczęsnej wioski w Górach Tenaro, podobno kiedyś przyszła zza ich granicy, z zachodu. To możliwe? Najwyraźniej dla chcącego nic trudnego, a jej grupa bardzo chciała zasmakować lepszego życia w niczym nie spodziewającym się nowym królestwie, świeżo po wojnie, zajętym własnymi sprawami. To było jakieś pięć lat temu, grupka młodych szczeniaków zajmujących się kradzieżą, przekrętami i pracą dla bardziej poważnych bandytów, póki nie wyrobili sobie własnej renomy, aż po paru latach pracy przejęli teren. Elastyczność i wszechstronność pozwoliła Kotce i jej towarzyszom stać się prawdziwym postrachem mieszkańców okolicy gór, jak też i miejscowych przestępców, którym zapobiegawczo nie pozwalali wybić się za bardzo i narobić większych szkód. W końcu martwego można okraść tylko raz.

 
DODATKOWE INFORMACJE
> Policja medevarska i straż Vitrum wciąż nie jest pewna, gdzie znajduje się ich kryjówka.
> Wiadomo, że do grupy należą niejacy Dziambo, Ronin, Hedra i Świdryk, choć możliwe, że jest ich więcej.
> Dokładny rysopis członków gangu Kotki nie jest znany, gdyż wszystkich napadów dokonują zamaskowani.

Ostatnio edytowany przez Kassandra (2022-12-08 15:49:59)


Bardzo przepraszam,
Ale najwyraźniej pomyliłeś mnie
z kimś, kogo obchodzi to,
co mówisz.

 

KARTA POSTACI

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

MEDEVAR      |      KIRTAN      |      NIEZRZESZENI

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
akwarystykadomowa - psbf - derpxxl - twierdzapaladynow - neurolife