Baenuru

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

KALENDARZ
OGŁOSZENIA
Wiosna 1769 r.__|__Dzień 2.

Śniegi powoli znikają z Gór Tenaro, uwalniając kolejne dolinki i szlaki dla wędrowców, należy jednak uważać na liczne osuwiska i lawiny. Rzeka Mirova mocno wezbrała i miejscami rozlewa się na szerokim obszarze, ciesząc wszelką bagienną roślinność. Na całym półwyspie drzewa puszczają nowe pączki, rozwijają się kwiaty i drobne roślinki, wypełniając krajobraz zielenią. Choć za dnia temperatury robią się przyjemne, to nocą nadal może być całkiem zimno, pojawiają się przymrozki, a sezon palenia w kominku jeszcze nie całkiem się skończył. Często zamiast śniegu pada przelotny deszcz, coraz częściej też można zobaczyć na niebie burzowe chmury. Fauna Baenuru również korzysta w pełni z nadchodzących cieplejszych dni, a w różnych zakątkach można dostrzec ślady młodocianych łapek.
۞ Najnowsze wydarzenia fabularne - poruszenie i alarm w Porcie Siengar, mieszkańcy zastanawiają się, co z tego wyniknie, a policja chwilowo milczy, starając się ogarnąć powstający chaos.

۞ Zapraszamy do spisu języków - znane postaci języki i dialekty można wypisać w polach w profilu, wliczając w to te spoza Baenuru.

۞ Rdzenne ludy Baenuru - mieszkańcy półwyspu sprzed przybycia doń Medevarczyków.

۞ Religie Baenuru - zbiór głównych wyznań pojawiających się na półwyspie.

۞ Oznaczenia i identyfikacja - systemy znaków stosowane w Medevarze i Kirtanie, zarówno teraz, jak i za czasów wojny.

GŁÓWNI MISTRZOWIE GRY

#1 2022-02-14 16:06:12

Wathara
Rybiara
Dołączył: 2022-02-12
Liczba postów: 79
Wiek: Młoda dorosła
Płeć: Samica
Wysokość: 2.17m
Język: Medevarski, Tydrodzki
Pochodzenie: Inny wymiar
Strona konfliktu: Niezrzeszeni
Obecny stan: Dobry
Multikonta: Bruno
WindowsChrome 98.0.4758.82

Miasto Medevar - więzienie

wiezienie.png


Pamiętający czasy wojny stary, ogromny budynek o ciemnoszarych ścianach. Więzienie w Medevarze ma za zadanie przetrzymywać zarówno zwykłych rabusiów, ale i jeńców wojennych - tych ludzkich, gdyż dla smoków przygotowany jest osobny budynek poza murami miasta. Więzienie ma trzy piętra oraz lochy, i poza typowymi zabezpieczeniami charakterystycznymi dla takiego miejsca istnieją tu również zapory magiczne, mające powstrzymać ewentualnych czarodziejów przed próbami ucieczki. Specjalnie przygotowane cele opatrzone są inskrypcjami blokującymi magię, a grube, metalowe kraty zapewniają, że wydostanie się z tego miejsca nie jest wcale tak proste, jak to się może wydawać.
Posiadłości naczelnika więzienia nie znajdują się w tym budynku - zamiast tego zarządca przybytku oręduje w pokaźnej kamienicy znajdującej się po drugiej stronie ulicy.
Przed budynkiem więzienia znajduje się plac, na którym odbywają się ewentualne egzekucje.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

MEDEVAR      |      KIRTAN      |      NIEZRZESZENI

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
revanites - teraz - ideallife - warsztat-lotussimulator - demokratycznarepublikarzymu

[ Wygenerowano w 0.024 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 869.73 kB (Maksimum: 1019.6 kB) ]