Baenuru

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

KALENDARZ
OGŁOSZENIA
Wiosna 1769 r.__|__Dzień 2.

Śniegi powoli znikają z Gór Tenaro, uwalniając kolejne dolinki i szlaki dla wędrowców, należy jednak uważać na liczne osuwiska i lawiny. Rzeka Mirova mocno wezbrała i miejscami rozlewa się na szerokim obszarze, ciesząc wszelką bagienną roślinność. Na całym półwyspie drzewa puszczają nowe pączki, rozwijają się kwiaty i drobne roślinki, wypełniając krajobraz zielenią. Choć za dnia temperatury robią się przyjemne, to nocą nadal może być całkiem zimno, pojawiają się przymrozki, a sezon palenia w kominku jeszcze nie całkiem się skończył. Często zamiast śniegu pada przelotny deszcz, coraz częściej też można zobaczyć na niebie burzowe chmury. Fauna Baenuru również korzysta w pełni z nadchodzących cieplejszych dni, a w różnych zakątkach można dostrzec ślady młodocianych łapek.
۞ Najnowsze wydarzenia fabularne - poruszenie i alarm w Porcie Siengar, mieszkańcy zastanawiają się, co z tego wyniknie, a policja chwilowo milczy, starając się ogarnąć powstający chaos.

۞ Zapraszamy do spisu języków - znane postaci języki i dialekty można wypisać w polach w profilu, wliczając w to te spoza Baenuru.

۞ Rdzenne ludy Baenuru - mieszkańcy półwyspu sprzed przybycia doń Medevarczyków.

۞ Religie Baenuru - zbiór głównych wyznań pojawiających się na półwyspie.

۞ Oznaczenia i identyfikacja - systemy znaków stosowane w Medevarze i Kirtanie, zarówno teraz, jak i za czasów wojny.

GŁÓWNI MISTRZOWIE GRY

#1 2022-10-22 13:12:12

Reginald
Rudzielec
Dołączył: 2022-02-12
Liczba postów: 25
Wiek: 34 lata
Płeć: Męska
Wysokość: 170cm
Język: Medevarski, Wspólny
Pochodzenie: Półwysep Baenuru
Strona konfliktu: Medevar
Obecny stan: Wszystko w porządku
Multikonta: Liściak, KrikTaake
WindowsFirefox 106.0

Hyalrb

{Beztronnicza bestia sprawiająca, że wody otaczające półwysep są znacznie bardziej niebezpieczne dla wszystkich.}


Imię: Hyalrb
Gatunek: Wąż morski
Wiek: Nieznany
Płeć: Samiec
Wygląd:

Ukryta wiadomość

wonsz-rzeczny.png

Historia:
Nie jest wiadome kiedy konkretnie Hyarlb pojawił się w wodach otaczających półwysep, lecz o wężu morskim słyszano nawet dekady temu. Jest to w tym momencie niemalże mityczny potwór, na którego nieszczęśnicy mogą się natknąć na morzu. Wiele lokalnych opowieści na temat zdradliwego morza powstało na skutek jego ataków na statki, po których rzadko zostaje co zbierać. Tak samo materiałów, ładunku czy ludzi. Zauważono jednak, że regularnie znika on z pobliskich wód i co trzy lata statki nie muszą się martwić o niebezpieczeństwo ze strony węża morskiego przez dobrych kilka miesięcy. Uczeni sudiujący morską faunę szybko doszli do wniosku, że Hyalrb najprawdopodobniej migruje dalej w ocean. Możliwe nawet, że do innych części świata. Po co migruje, to już jest kwestia sporna. Najpopularniejsza jest teoria, że zmora morza poszukuje wtedy partnera. Nie widziano jednak nigdy Hyalrba z innym osobnikiem jego gatunku poza walkami, które są często niebyle widowiskiem dla nielicznych obserwatorów.


Hyalrb jest bezstronniczą mocą morza, uważany za prostą, lecz niezwykle silną bestię przez jednych, a za króla oceanu przez drugich. Na pewno nie jest bardziej magiczny niż typowe węże morskie, ale nie można zaprzeczyć jego inteligencji podczas polowań. Ciekawostką dla wszystkich w królestwie jest jednak fakt, że Hyalrb ma zdolność mowy. Niewielu miało tyle szczęścia aby uniknąć śmierci przy natknięciu się na węża, lecz ci z tej niezwykle małej grupki opowiadają, że jeśli się skupi, to można dosłyszeć specyficzne dźwięki wydawane przez bestię. Jest to język, który jest nieznany nikomu w krainie, nie brzmiący jak żaden inny. Ten fakt wywołał już wiele nadal trawjących sporów o pochodzenie czy wiek węża, a bezpośrednie zapytanie się nawet gdyby był obecny śmiałek, jest niemożliwe. Bardziej empatyczni ludzie mogą twierdzić, że mimo strachu wywoływanego przez Hyalrba, jego byt musi być niezwykle samotny.


Moce: Hyalrb jest większy niż typowe węże morskie, co umożliwia mu atakowanie większych statków oraz bestii. Jego silne sploty są jak stal i nie ma możliwości uwolnienia się z nich. Poza miażdżącym ściskiem, Hyalrb posiada również kły jadowe, które wstrzykują truciznę powodującą rozcieńczenie krwi do takiego stopnia, że jedno ugryzienie niemal gwarantuje wykrwawienie się mniejszej zdobyczy bez profesjonalnej pomocy medycznej. Nie jest to jednak coś, z czego Hyalrb korzysta często, ponieważ jadu produkuje mało i wolno. W przypadku magii bestia nie umie się nią obsługiwać, jest jednak w pewnym stopniu na nią odporny tak samo jak wszystkie inne osobniki jego gatunku.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|Karta postaci|

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

MEDEVAR      |      KIRTAN      |      NIEZRZESZENI

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
cs-gooo - warsztat-lotussimulator - luminous - firstrescue - arkhamhorror

[ Wygenerowano w 0.020 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 905.75 kB (Maksimum: 1.05 MB) ]